NOTÍCIES

L’APCC i La Central del Circ se sumen a la vaga general per l’habitatge de l’11 de novembre

La Central
2026

Des de l’Associació de Professionals de Circ de Catalunya (APCC) i La Central del Circ donem suport a la vaga general pel dret a un habitatge digne, convocada per al pròxim dimecres 11 de novembre per diversos sindicats i entitats socials.

Ens sumem a aquesta reivindicació perquè el dret a un habitatge digne és una qüestió que ens afecta a totes. L’encariment desorbitat de l’habitatge condiciona les nostres vides, limita les oportunitats personals i dificulta el desenvolupament professional en tots els sectors, també en el de les arts escèniques i el circ.

Creiem que és una lluita compartida que ens interpel·la com a sector i com a societat. L’accés a un habitatge digne és una qüestió fonamental i transversal, que incideix directament en les nostres condicions de vida i de treball, i que té un impacte directe en la creació artística, les gires, la formació i el conjunt de les trajectòries professionals del circ.

Per coherència amb aquest posicionament, La Central del Circ romandrà tancada durant tota la jornada.

Us animem a sumar-vos a la vaga general del pròxim dimecres 11 de novembre i a participar en les mobilitzacions convocades arreu del territori per defensar el dret a un habitatge digne.

NOTÍCIES