NOTÍCIES

Mostra ‘1000 Faces’ de la companyia Overhead Project – 15 d’abril, a les 18.30h

Pla d'Impuls del Circ
Projectes internacionals
2026

La Central del Circ acull la presentació del projecte de recerca participactiu de 1000 faces, de la companyia de circ i dansa alemanya Overhead Project, en el marc del MERIDIAN(s) Catalunya-Alemanya 2026 de la mesura d’internacionalització del Pla d’Impuls del Circ de Catalunya (2023-2026).

La mostra work in progress tindrà lloc el pròxim dimecres 15 d’abril, de 18.30h a 19h a l’exterior de La Central del Circ.

Quantes persones calen per portar un cos? 1000 Faces és un projecte de recerca participatiu que situa el públic al centre de l’acció. En un espai d’actuació a l’aire lliure, es convida els participants a implicar-se físicament – a ser portats, a sostenir els altres, a deixar anar el control i, alhora, a assumir-ne la responsabilitat. A través de la col·laboració espontània, l’experiència pròpia i la intel·ligència col·lectiva, sorgeix un espai obert en què les fronteres entre el públic i la representació es redefineixen constantment.

La companyia alemanya de circ i dansa Overhead Project porta més de 18 anys de trajectòria i també organitza cada any el Festival CircusDance a Colònia.

Direcció artística i recerca: Tim Behren  
Recerca i creació: Maiol Pruna Soler, Maria Madeira, Francesco Germini
Dramaturgia: Anna Menzel 

NOTÍCIES